They seem to make lots of good flash cms templates that has animation and sound.

Lama sabakthani on PIANO theme 3.0

Temat: Nareszcie Go mam
Witam,
dzis zakupiłem to co jest w podstawie do wymiany..oleje,plyny,pompa,paski...
POMPA WODNA "DOLZ" - 139 ZŁ
PASEK ROZRZĄDU + NAPINACZ ROLKA "GATES" - 275 ZŁ
PASEK KLIMY I WSPOMAGANIA "GATES"-29 ZŁ
PASEK MICRO ALTERNATORA "BOSCH"-18 ZL
FILTR OLEJU "FILTRON"-14 ZŁ
FILTR POWIETRZA "FILTRON"-50 ZŁ
OLEJ 10W40 5 LITRÓW " ELF" -80 ZŁ
PŁYN DO CHŁODNICY 5 LITRÓW "STP"-35 ZŁ
PŁYN HAMULCOWY DOT 4 (2 BUT.)-18 ZŁ
DAJE TO W SUMIE 658 ZŁ + UZGODNIONA CENA ROBOCIZNY 300 ZŁ
JEST SPOKO W MAJU NEON NA WARSZTAT
WSZYSTKO WCZORAJ ZAMÓWIONE I DZIS ODEBRANE NA MIEJSCU W SKLEPIE..
zamawiając przez internet w tych firmach co istnieją przepłaciłbym.
pozdrawiam
PS ;wczoraj nie doliczyłem pompy wodnej materiały kosztują 658 zł
Źródło: neon-forum.com/viewtopic.php?t=260



Temat: Kompresja do układu chłodzenia?!?
Mam Nissana Micre 1990 rocznik.
Autko sprowadziłem z Niemiec w 2004 roku tak że jeżdże juz 3 lata nim w Polsce ale z chłodzeniem silnika problemy mam od samego poczatku.
Mam wsumie juz drugie autko ale to musze sprzedać za śmieszną cenę ale aby sprzedać musi jeździć :-).
W moim problemie chodzi o to że wyrzuca mi płyn przez korek, wężykiem specjalnie do tego przeznaczonym i zaczyna sie przegrzewać jak brakuje płynu, a wyrzuca go za każdym razem gdy samochód się nagrzewa, powstaje ciśnienie w chłodnicy, węże są twarde. Wiem pewnie uszczelka pod głowicą, ale wymieniana była jakiś miesiąc temu. Czy możliwe że podczas wymiany uszczelki uszkodzili mi głowicę i gdzies blok jest pęknięty, głowica była szlifowana, ciśnienie na zaworach sprawdzane, jest idealne, nie pamietam teraz jakie, ale u innego mechanika sprawdzane. Czy uszczelniacze zaworowe też mogą być jakąś tego przyczyną? Bo nie były wymieniane podczas zmiany głowicy. Chciał bym dodać że przed wymianą uszczelki ten problem tak nie wyglądał, nie wywalało odrazu tyle płynu, uciekał troche wolniej. 2 lata temu wymieniłem także pompe w układzie chłodzenia bo chłodnica była zalana wodą i pompe szlag trafił i przeciekała.
Prosze o jakieś porady, co o tym sądzicie.
Nie chcem za bardzo w to auto inwestowac.

A oto zdjęcie silnika :-)

Źródło: forumsamochodowe.biz/viewtopic.php?t=3125


Temat: [w210 2,3 gaz ]Zapalanie zimnego silnika
Jakbyś napisał coś więcej, może ktoś by na coś wpadł. To że słyszysz to na zimnym i z częstotliwością obrotu paska, to trochę mało dla nas, którzy tylko mogą to przeczytać.
Napisz proszę skąd w ogóle to słyszysz: czy od przodu silnika, czy np. z tyłu? Czy jeśli polejesz wodą po pasku lub elementach jego napędu (np rolki) to czy ten szum ustępuje? Może to szum od pompy wody, a może pompy wspomagania układu kierowniczego? Płyn w ogóle jest? Może sam materiał paska wielorowkowego nadaje się do wymiany? A może wiatrak chłodnicy gdzieś ociera o kierownice powietrza? A może jakieś łożysko w alternatorze?
Niestety jak sam widzisz bez specjalnego wysiłku zadałem ci sporo pytań, na które powinieneś sam dać odpowiedź pisząc pierwszego posta.
Ja stawiam na szum którejś z rolek - zdejm pasek micro i wtedy przyuważ czy dalej ten szum słychać. Więcej niestety bez twojego minimalnego wysiłku ani ja ani chyba nikt nie wymyśli. Poza tym o wszelakiego rodzaju szumach, piskach i innych nieprzystojących odgłosach, jak zasugerował Krzyś1973, znajdziesz sporo w zasobach forum.
Powodzenia
Źródło: mercmania.pl/forum/viewtopic.php?t=9450


Temat: [MK1] Ile wydajecie na serwis?

  Mam mondka od października:

łącznik stabilizatora - 63 zł P/L + 100 zł wymiana
wahacz P/- - 100 zł wymiana 70 zł
alternator regenerowany - 170 zł
rozrusznik - 50 zł
gumy stabilizatora + zbieżność - 60 zł
Olej castrol mineral + filtr - 95 zł
Świece V 25 - 100 zł
filtr powietrza - 30 zł
płyn do wspomagania -15 zł
pasek micro - 30 zł
płyn do chłodnicy - 41 zł
rura -zbiornik-chłodnica-silnik - 50 zł
szyba czołowa + montaż - 340 zł
przewody WN - 110 zł
rozrząd + uszczelka + pompa wody+ wymiana - 670 zł
sprzęgło + wysprzęglik + olej + wymiana - 850 zł
katalizator (wybebeszenie) - 50 zł
ubezpieczenie - 400 zł
przegląd - 96 zł
żarówka h7 - 30 zł
opony zimowe + felgi - 400 zł
klocki + tarcze hamulcowe + wymiana - 270 zł

4190 czyli o tyle za duuużo :-)
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=59922


Temat: Brak plynu w chlodnicy i auto nie odpala
hmmm tak mam instalacje gazowa, w marcu byla sprawdzana i ustawiana u gazownika... sprawdzalem stan oleju jak mi sie auto zatrzymalo i rzeczywiscie tak jakby bylo go wiecej ale myslalem ze to dlatego ze auto bylo w ruchu, sprawdze to jeszcze dokladnie jak skoncze prace... ale wyglada na to ze to rzeczywiscie mogla byc przyczyna. Czy orientuje sie ktos jaki moze byc orientacyjny koszt naprawy tego? i czy znacie jakiegos dobrego mechanika we wroclawiu?
snake dzieki za posty


EDIT:
jak by mi jeszcze ktos mogl dac znac czy normalne jest to ze po takich objawach , ze nie zapala tzn rozrusznik kreci ale nie zapala to by mi bylo troche lzej na sercu - boje sie ze z silnikiem moglo sie stac cos powaznego

[ Dodano: 2009-10-26, 19:44 ]
Witam
Mały update tej sprawy:
przed chwila sprawdzalem jeszcze raz olej i jednak nie ma go wiecej, wiec nie wyglada to tak jakby sie zmieszal z plynem z chlodnicy... bardziej to wyglada tak jakby po prostu caly plyn od chłodnicy ulecial i silnik sie za bardzo nagrzal. Na szczescie jak teraz probowalem odpalic to odrazu odpalil, ale zaraz zgasilem i auto zostawilem tam gdzie stalo. Wiec silnik nie jest zatarty...

Sparawa z akumulatorem sie sama rozwiazala bo teraz jakby nigdy nic odpalil, a rano sie zachowywal jakby byl rozladowany... Za cholere nie potrafie zrozumiec tego auta... Ono mnie musi bardzo nie lubiec, a ja tak o nie dbam...

Moze mi koledzy milosnicy Fabii powiedza czy takie naprawy jakie zaraz napisze sa normalne dla tego auto w tak krotkim czasie.
Auto mam od polowy lutego czyli troszke ponad pol roku...
co zdazylo sie popsuc w tym czasie juz pisze.

1. na poczatek akumulator do wymiany (ok, stal u babki w garazu zadko jezdzone wiec moze byc)
2. na rozgrzewke sworzen do wymiany (ale to juz wiedzialem przed kupnem wiec tez ok)
3. nastepnie padlo wspomaganie (migajace swiatla, nierowna praca wspomagania itp)
4. potem tylnia wycieraczka przestala dzialac
5. kolejna usterka padl czujnik swiatla stopu
6. spryskiwacze do szyb przestaly dzialac (to pierdola, bo wezyk wypadl, ale i tak kosztowalo nerwow)
7. przestal dzialac immo oraz alarm
8. do wymiany byl rowniez wtryskiwacz paliwa
9. no i teraz problem z wyciekajacym plynem od chlodnicy
10. juz zaczynam sie zastanawiac co moze nastepne


Troche tego jest i powiedzcie mi czy to jest normalne - tyle usterek w zaledwie pol roku dla tego auta Czy ja mam poprostu jakis pechowy model Nadmienie tylko ze moje wczesniejsze auto Nissan Micra z 1995 roku nie przsporzylo mi przez 3 lat tyle klopotu co Fabia przez pol roku, serio ! No a tak poza tym to Fabia to naprawde spoko autko (jak sie nie psuje )

Jutro mnie czeka wizyta u mechanika, napisze jak problem zostal rozwiazany (moze sie komus przyda)
Źródło: fabiaclub.pl/forum-pl/viewtopic.php?t=9156